tidigt morgoninlägg

hej jag är trött men jag vill inte sova vet inte varför men jag
sitter bara och gässpar. Jag väntar på julkalendern vill se avsnittet
idag jag vet inte varför, Jag har inte sett ett ända avsnitt ett kanske lite
det är ingen bra julkalender iallanfall. Jag saknar den som var för två årsen
en riktig jul hette den. Senare idag ska jag nog träffa cornelia om inte hon
skulle bort till sin farmor men det ska hon säkert och då vet inte ja var jag
ska göra jag behöver åka till gekås och jag vill åka till gekås. Sedan måste jag
åka ner till stan för att köpa julklapp till min bror. Men detta löser sig nog snart.
Äntligen är det jullov med det ska jag ta vara på så gott det går göra bra saker av de.
Måste kolla lite på tv nu
// lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0