sho sho sho o o

Nu har cornelia precis gått hem kvällen har varit trevlig vi var ute lite
och snackade om allt möjligt sen gick vi hem till mig och nu blev cornelia
hämtad av sina föreldrar. Jag har lite ont i min mage för vi har både ätit
chipss och godis så jag ska nog göra mig i ordning snart är väldigt trött
somnar snart känner jag. I morgon ska jag minnsan hitta på något roligt
eller så kommer jag inte göra något speciellt och vänta tills på söndag i
stället , eller så åker jag och mamma till mormor och morfar i morgon
vi får se hur det blir av lördagen alltså morgon dagen. Har även skaffat
en liten körsbärs klocka som är söt eller det tycker jag. Ha det gött

Kommentarer
Postat av: corneliia

you're always cute! ♥

2009-12-25 @ 22:35:03
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0