rubriken lyder ;(

hej igen jag är trött och väldigt ledsen jag har lite små ont i huvudet
men det är nog för att jag bara suttit vid datan idag. Jag drack precis
upp min varma choklad som jag gjorde till mig och så åt jag en lussekatt.
Min mobil har gott sönder och jag är väldigt ledsen för det jag vet inte hur
jag ska säga det till pappa för jag har förstört två kameror och haft sönder
min mobil en gång innan sedan har jag haft i sönder min mac data också
det är otur allt det andra men den här gången var jag arg och slängde den
jätte hårt i golvet. Pappa har inte blivit arg på mig innan för han förstår att
det är olyckor och att det inte är mitt fel men nu måste jag ljuga eller ta
skit för man kan ju inte slänga en mobil i golvet för att man är arg man
måste ju kunna behärska sig lite. Jag skulle träffat ida och linnea och sovit
i dag men så blev det inte för det hände lite grejer men precis som förra året
så ska jag och linnea sova på tisdag och vänta in julen xd. Vi ska hyra lite filmer
och kanske åka till fynda eller något. Nu tänkte jag vila och sätta på en film jag
ligger i mörkret på mitt rum så jag får nog ta och tända lite lampor för då blir det
mycket mysigare.

P U SS // lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0