onsdag 30/12

det är ju snart ett nytt år med nya upplevelser. Idag ska jag träffa
linnea tror jag iallanfall men jag har precis ätit upp min frukost och
nu ligger jag och degar som jag brukar göra till typ 11 halv tolv varje
dag eller det beror på när jag vaknar. Jag och linnea har inga planer men
jag måste åka iväg med mamma nu här på dan  och fixa grejer och linnea
kanske kan hänga med då om hon känner för de får fråga henne senare.
Jag ligger ialf och lyssnar på leona lewis nu yesterday den låten är bra. Jag
saknar thailand något otroligt just nu alla dofter vattnet solen maten och stranden
och mina söta apor som ville sno mina solglasögon vill bara dit. Idag är det sol
ute till skillnad från igår och då vill man ju vara ute lite mer kanske men ska nog
prata med mamma om när vi åker sen ska jag fixa mig , PUUUUSSEEEENNN ✺

Kommentarer
Postat av: corneliia

jo, jag vet men det tar aslång tid att ladda upp bilder. kan typ bara ladda upp en om dagen, askonstigt! :s

tack sötiis!<3

2009-12-30 @ 13:22:08
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0