nu så

nu har jag tagit mod till mig och berättat om min mobil för pappa
ju längre man väntar värre blir det är ju ett ord språk och det är så
sant. Pappa blev inte arg på mig bara lite små sur mest ledsen asso
inte så han börja gråta xd men det är bara för jag haft isönder så mycket
och jag är så slarvig jag är oförsiktig. Jag tycker det känns jätte skönt att
mamma och pappa vet nu. Jag kommer ha pappas andra mobil jag tycker inte
att det spelar så jätte stor roll nu för jag är ingen sms nörd längre bara jag kan meddela
vad jag befinner mig och kunna ringa överhuvudtaget så spelar det inte så stor roll.
Linnea sa att jag kunde ha hennes mobil hennes gammla då den är mycket bättre en
pappas gammla men hon visste inte riktigt var den var och mamma o pappa tyckte inte
att jag skulle låna av henne. Ha det bra mest jag sörjer min mobil ;( R.I.P sonyericsson
w595

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0