när 2009 går mot sitt slut

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Ja.

2. Höll du några av dina nyårslöften? : nej , eller det tror jag inte
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej;o
4. Dog någon som stod dig nära?: nope
5.Vilka länder besökte du?: Thailand
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Ja.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 4/12
8. Vad var din största framgång 2009? ingen aning
9. Största misstaget? kommer inte på det nu
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Ja.
11. Bästa köpet? har inget speciellt
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Ja!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: ambitions - donkeyboy , we weren't born to follow -
bon jovi
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? haft lite roligare
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Jag vet faktikst inte
18. Hur tillbringar du julen?: Med familj och släkt.
19. Blev du kär i år?: JA ^^
20. Favoritprogram på TV?: mamma pojkar så klart & andra avenyn
21. Bästa boken du läste i år? syskonkärlek - katarina von bredow
22. Största musikaliska upptäckten?: semifinalen i idol
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? min käraste kamera
25. Något du önskade dig men inte fick? aa
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: va med familjen o släkten
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: japp
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? forever
29. Vad fick dig att må bra?: Mina vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Kommer inte direkt på någon nu
31. Vem saknade du?: vet inte
32. De bästa nya människorna du träffade?: inte en susning , men jag träffade många bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0