mysig julstämmning

Får väl också skriva ett inlägg nu. Jag har bosatt mig
framför tvn nu det är bonde söker fru som gäller det ät näst
sista avsnittet. Dagen har varit jobbig vi har haft den jävla tomte
promenaden och jag fick gå till cornelias mormor och låna kläder
jag överlevde inte annars det var iskallt. Efter skolan när man som
tur va fick åka bil hem så drack  jag lite varm choklad sedan gick
jag till linnea vi myste framför brasan och kollade på film , flickan som
lekte med elden as bra var den ser fram i mot 3:an fortsättningen då.
Sedan efter filmen följde linnea med mig hem och åt lite kvällsmat det var gott.
Efter det så klädde vi våran gran den blev mysig. Efter det var jag och linnea
lite busiigaaa vi gick in på min brors rum där mamma gömt julklapparna så
kände jag lite eller nej jag bara kollade det var spännande jag har ingen aning om
vad dem innehåller eftersom mamma inte skrivit ettiketter en men det är bara tur
jag vill inte ha reda på vad dem innehåller heller det är kul med överraskningar.
Jag har märkt att jag börjat dra ner på skrivningen lite dom senaste dagarna skrev
typ 3 inlägg om dan innan men nu är det bara ett men jag sa ju att jag inte skulle tröttna
men har insett att alla tröttnar någon gång men jag har faktiskt inte tröttnat jag har haft
det lite tufft med pluggning och så jag har inte ens hunnit träffa min vänner så mycket
på typ två veckor så det är så jävla härligt med loooov och jul då ska jag träffa alla. Nu ska jag mysa
på mitt rum framför tvn. LOVE TO YOOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0