lite rastlös

jag har läst dom två sista texterna nu var osäker på 2-3 av
frågorna men jag pluggade lite på svenskan idag med och
just nu känner jag att det inte är någon ide för jag ska plugga
nästa vecka också och jag ska smälta det jag fått in i huvudet
och inte pressa på för mke. Men jag har sjukt tråkigt finns liksom
inget att göra jag sitter här och funderar på om jag och cornelia
ska duscha iskolan efter fotbolls cupen för vi ska ju till stan sedan
men problemet är att dom duscharna i skolan har lite damp pluss
att det luktar kiss där och är typ mögel så det vill ja inte men det känns
jobbigt att åka hem för vi har ju så nära från kolan till stan. Haha jag
har även lyckats ta sönder mina hörlurar till datorn:(, har ett par andra
men dom är för korta dem jag tog sönder var långa och bra kommer sakna dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0