kvällensuppdatering

gokväll eller hej något i den stilen det här blir kvällens inlägg
alltså det sista det är därför jag valde rubriken ovan. Nu sitter
jag framför datan eller jag ligger i sängen och kollar på tv. Innan
idag var Fanny hemma hos mig vi gjorde inte speciellt mycket vi
snackade lite och så hon åker ju imorgon sen testade vi några fuskkåder.
Nyss så försökte jag beställa en grej på Nelly som jag ska få av mormor
och morfar ( a. Har inte beställt dem en för jag väntar på pappa min som
är ute och springer han måste hjälpa mig med dem. På torsdag sätter vi
in våran julgran så jag ser fram i mot det för jag tycker det är mysigt att
klä granen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0