inlägg

hej alla !
kall dag idag med men som tur va idag fick man åka bil till skolan
det var en stor för del för hela dagen. Digitalbilden idag var bättre en går dagen
det blev fantastiskt mycket skratt både på lektionen och när vi fick paus.
Vi jobbade med samma saker som i går en årsbok min är på 13 sidor med massa
bilder och några filmer också. Men när jag kom hem ifrån skolan och skulle kolla på det
jag hade gjort så såg man att filmerna var där men man kunde inte spela upp dem så
då blev jag väldigt irriterad för då blev det bara jobbigt för imorgon är det ju sista dagen vi
har elevensval och vi skulle börja göra massor av grejer imon så jag känner mig väldigt
stressad. Morgon dag blir bra för det e helg då väldigt skönt men vill inte komma tillbaka till
skolan igen för det är väldigt mycket prov som väntar och många saker att plugga på så
det känns väldigt jobbigt. Men helgen blir bra fredagen är inte planerad än men åker tidigt
på lördag morgon till halmstad med laget sen när man kommer hem så väntar släkten där
för att fira mig. Sedan på söndagen fyller jag år. Efter skolan gick jag hem till linnea och vi har
inte haft så mycket för oss bara kollat på lite avsnitt från tv 3 & jag skärde mig på tungan av en
cola burk blödde as länge men det var inte djupt som tur va men det var ju mitt eget fel hehe.
Nu måste jag gå ha en fin kväll pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0