idol final

gokväll :)
kvällen blev bra hela dagen blev bra stan med nela
för att fixa grejer. Sedan blev det hemma och nu sitter man
här med tjejerna väldigt muuusssit idol kollar vi på och gottar oss
med både godis o chips och en person sitter jämte mig och stinker
med sina ostbågar å jag hatar det. Erik ska ju vinna hoppas det blir så med
om calle vinner så har ju alla bra åkt ut sorgligt asso. Cup idag i skolan också
vi vann allt och som mitt egna lilla pris fick jag en klubba av marcus haha. Grattis
till fanny min med hon fick en bra dag o fina grejer. Om jag hinner i morgon ska
jag ladda upp bilderna ifrån idag dem är tagna med min kamera. Jag hoppas att jag
inte kommer tröttna på att blogga och sluta helt det blir nog en hel del bloggning under
julen kommer nog bli mycket att skriva om då för då slipper man äntligen prov prov & prooov.
Fin kväll till er alla/// Laiisaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0