hhej

Rykten de sprids snabbt vad e det för mening att
springa runt och skvallra när ni i själva verket inte bryr
er om den personen ahhh jag blir så jävla trött.

Dagen var helt okej inte lika seg som igår ialf men det
kan vara för att jag börjar vänja mig kanske. För en liten
stund sedan försökte man plugga lite på matten men det gick inte alls idag.
Jag kan redan eller jag förstår vad det handlar om och sådant men får plugga
lite i morgon istället provet är ju nästa vecka. Just nu sitter jag och väntar
på fotboll Linneas pappa är tränare i dag blir nog kul eller det blir som vanligt
för vi ska bara spela i dag. Endas 5 enkla dagar tills det är min födelsedag känner
mig som ett litet barn som går och väntar på det men såär det inte men jag är
förväntansfull :)

Ha en bra eftermiddag / kväll

Kommentarer
Postat av: idiis

vem har spridit rykten? ;O

2009-12-01 @ 22:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0