hem kommen

I morgon är det min födelsedag som sagt
har inga höga förväntningar och längtar faktiskt inte
något alls. Något jag därimot längtar till är JULAFTON står
inte ut ska bli så skönt att få vara ledig från skolan och slippa
alla prov vecka ut och vecka in.... Iallanfall jag har haft släkten på
besök idag sen drog jag mig hem till fanny föra att hjälpa henne att passa
sina småsyskon vi åt pizza igen som jag åt på lunchen fast olika sorter då xd.
Nu är jag home pratar lite med fanny på skype vi säger inte ett ljud men ändå
jag har tråkigt vet inte vad jag ska göra. I mprgon lovar jag att det kommer
komma bilder på allt det jag har fått tillsammans men pappas kamera är död och
vi har inga nya batterier men jag får nog en kamera i morgon så då laddar jag upp.
Ha det bra medans jag har det tråkigt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0