hej på dej

Matte provet idag var väldigt närvöst men det kändes ändå
väldigt bra. Det regnade när jag cyklade hem men nu är jag
äntligen hemma men jag har fortfarande inte tagit av mig min jacka
men det ska jag nog ta och göraxd. Svenska provet är om en vecka
vecka idag ska läsa igenom de texter jag inte läste i går det känns
bra, men jag glömde även säga till ida idag att hon har min tyska
bok så jag kan fortfarande inte läsa mer på texterna. I morgon är
det en mysig och väldigt fartig fredag ingen skola utan vi har fotboll
hela dagen i morgon vi kommer bara möta sexor men men ^^ sedan
och direkt efter skolan drar jag och cornelia till stan jag ska kolla på kläder
och fixa lite små grejer det blir mysigt sen ska man hem och fixa sig och
sedan på kvällen händer det grejerrr bra blir det ialf. PUSSIIYYYYOUUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0