godkväll

hemma från träningen nu det var super kul precis som
jag hade hoppats på att det skulle bli.Jag kom ut från
duschen för en liten stund sedan har fixat en ny duschkräm
som luktar svin gott så det är super. Nu sitter jag här och kollar
bloggen osv jag har på mig mina väldigt mysiga pyjamas byxor
fick dem när jag fyllde år dom är jätte mjuka. Har börjat skriva lite
lite kortare inlägg än innan så att ni orkar läsa. Väntar på kvällsmaten
man blir så hungrig när man tränat men det blir bara något enkelt
potatis mos och korv i ugnen tror jag om jag inte har fel. Vi har en liten
sovmorgon i skolan imorgon vi börjar fem över halv nio så det kan ju
vara lite skönt när det väl har blivit onsdag går veckan undan då bara
e det fredag innan man hinner blinka. I kväll eller snart så tar jag mig
en titt på andra avenyn det är så spännande nu. ha en fortsatt trevlig
kväll / lisa a a a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0