god morgon

Hej igår var linnea här och vi myste jag var och tog svinsprutan
jag har redan fått en halv dos innan så nu tog jag min andra halva
av dosen. Vi såg på film och åt popcorn i går kväll men sen när vi skulle
somna runt 12 halv ett så kunde inte jag sova för jag hade så ont i min
arm så jag fick ligga på ett håll hela natten men det gick bra när jag väl
sov.


Vi vaknade vid nio ungefär då spelade vi lite på mitt nitendo xd hahha
för att vi skulle piggna till sen gick vi upp och åt macka och mamma gjorde
varm choklad. Sen gick vi och klädde på oss borstade ränderna och sminkade
oss nu sitter vi och kollar bloglovin och linnea spelar. Senare idag ska vi vara
barnvakter åt några gullungar som kommer föreldrarna skulle till gekås  för
att köpa julklappar och så så då kunde inte barnen vara med men vi ska nog
leka i snön med dom. Hörs //  lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0