glAdi

hej på er alla har fixat min design igen med cornelias hjälp
som vanlogt hon är väldigt snäll som hjälper alla hon måste hjälpa
hela tiden. Skolavslutning eller julavslutning idag vi var i klassrummet
och en liten stund kollade vi på kören och när elin och elin sjöng en låt
som dom skrivit själv så himla duktiga var dom verkligen fick lite tårar.
Direkt efter mamma hade hämtat oss såå följde jag med linnea hem vi var
klara vid typ 10 i 10 sedan när jag kom till linnea gick jag ut med hennes hund.
Det var lite kallt men jag erbjöd mig jag älskar den dära vovven. Sedan gick
jag hem för att hämta min dator och cornelia fixade min design och allt så jag
fick säga lösenordet till henne men jag bytade och sen bytade igen. Nu sitter
jag och linnea och är riktiga data nördar vi gör inget annat vi är helt inne i de.
Annars så väntar vi på linneas mamma som vi vill att hon ska köpa mac donalds
till oss för vi båda är väldigt sugna på det så vi får se hur det blir vi hoppas vi får.
Kvällen är inte planerad en kanske inget speciellt som kommer hända bara ta det
lugnt och verkligen känna att det är lov skoja nej men ni fattar vad jag menar. Pussaaar och härligt looooooovvv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0