GLAD

hejsan sötiisar !
jag är så jävla glad Imorse fick jag reda på att Linnea hade vunnit
två biljetter till IDOL ikväll redan och hon ville ta med mig och det
ska bli as kul vi åker typ vid fem. När vi kommer fram så ska vi leta upp någon
trevlig resturang som vi kan äta på innan idol börjar. Skolan idag startade med samma
sak som igår och sen åt vi pepparkakor och drack julmust. Just nu har vi redovisningar på våra
projekt och det är ebbas tur. När jag kommer hem tänkte jag vila mig för det kommer bli sent ikväll.
Och imorgon ska jag i väg till halmstad redan klockan 9 på morgonen sen är det idas födelsedag imorgonen
med så tänkte säga grattis till ida också ha en bra dag !

pussisar /lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0