frågor , jag har tråkigt

Hur Svarar du i telefonen: hej de är lisa
Gör du när du är kär i fel person: blir ledsen
Tycker du om gul-bil-leken: jag gör den när jag vill reta ngn ;d

Mycket pengar har du i plånboken just nu: några kroner + en tjuga

Mycket är klockan: 17:45
Många kontakter har du på msn: 114
Var spenderar du en regnig dag bäst: kompisar

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? orkar nt kolla
Ringde dig senast? mamma
Pussade dig senast? mammiii
Vill du kasta en sten i huvudet på? några vet
Saknar du mest just nu? min släkt


Ska du träffa imorgon? släkten (y)
Sov du med senast? linneapippipea

Festade du med senast? nå...

Vem fick du senast sms av? vet nt

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: ja
Gråtit en hel natt: nopi
Druckit så du spytt: nej
Åkt vattenskidor: nej
Åkt rullstol: ja
Gjort en bakåtkullerbytta: ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: hahah nej aldrig.
Haft träningsvärk: ohja
Önskat att du var det andra könet: hahaah nej
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Ne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0