fixaat

hej nu har jag lyssnat på musik och städat klart ialf städat eller det har jag ju inte egentligen men det som skulle städas har jag städat. Jag har plockat i ordning på mitt rum det var saker lite här och där sen så har jag rensat hela min skrivbordslåda det var ett tag sedan ;o sen när det var klart dammsög jag hela mitt golv så nu är det fint här. När vi ska plocka bort dom söta tomtarna så ska jag storstäda mitt rum torka alla hyllor och sådant. Jag ska packa lite senare också men just nu orkar jag inte. Mormor & morfar kommer hit i kväll men jag ska icke vara hemma ändå så så det spelar ingen roll. Klockan är inte alls så mycket ska sitta vid datorn en stund sen kanske jag lägger mig i sängen och kollar på tv efter jag har packat och så. Ha deee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0