.

hej skrev ett inlägg men det sparades inte så jag
skriver ett nu i stället. Jag hade tyska prov idag i skolan
det gick jätte bra fick inte veta vad jag fick men det kändes
bra jag kom hem från skolan vid ett skönt att sluta tidigt idag
var det dem sista lektionerna vi hade sedan i morgon är det
film i aulan och då börjar vi även nio också läste aldrig texterna
i går det blev för sent så jag hann inte jag måste läsa dom nu så
jag verkligen kan ska även plugga mycket i morgon också. Nu är jag
ensam hemma mamma skulle åka i väg och handla mat så då får jag
lite tid i ett tyst hus att plugga. När jag kom hem så satte jag mig och
tittade på ett avsnitt från andravenyn det senaste då det slutade nyss
och det är sjukt så spännande det är jag kan inte vänta tills nästa tisdag
det är så himla bra. Jag hinner inte skriva så mycket mer just nu för klockan
går och jag måste plugga för jag är redan trött så jag får lyssna på lite musik
och sätta mig vid skrivbordet och köra igång. Skriver nog mer i kväll. KYss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0