enkel onsdag

onsdagen har varit normal skolan var inte jobbig utan
rolig faktiskt särskilt i slutet på non när vi fick arbeta
med vad vi kände för hahah hade jätte kul med elina
vi pluggade in för tyska provet och jag rammlade av stolen
och allt jag blev röd i ansiktet för att jag skrattade så mycket
det var himla kul. Nu har vi det tufft i skolan mycket prov som
jag tidigare har skrivit men i dag så berättade nina att det nästan
alltid eller ofta kommer vara så här att det blir inte lugnare i slutet
utan då kommer det massor av prov för att vi ska avsluta saker.
Nyss har jag avslutat pluggandet jag känner mig väldigt säker på
tyskan och det är skönt men ska ändå plugga lite till men kunde dock
inte göra det idag för att ida hade tagit min ena tyska bok. Men jag pluggade
svenska idag i stället jag kommer ihåg väldigt mycket från lextionerna och
allt var inte så svårt som jag hade förväntat mig men jag ska läsa på det
mycket mer och just nu känner jag att det kommer bli bra. PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0