Elina bebbiyyy

hej alla som sakt dagen var sämst innan idag den sög kuk
rent ut sagt nu är jag med elina och vi har tagit massa kort
och sen ska jag nana här idag. Det kommer bli så jävla bra och
elina hoppa hoppa replay replay ahhahahhahahha. Nu funderar
vi på att baka något gott sen ska vi fula oss och spela in musik
videor. I morgon skulle jag åkt till stan med cornelia men cornelia
om du ser det här kan vi inte ta det på måndag i stället för min mormor
o morfar skulle komma till oss och dom ville träffa moi. PuSS på er som e nötter
mobbad bild vet xd

Kommentarer
Postat av: corneliia

ska vi sova då med? [L]

2009-12-26 @ 18:25:05
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0