datAA

hemma nu från skolan då. Jag är fortfarande trött men det blir
nog alldeles snart bättre för jag har precis ätit två pannkakor och
innan det åt jag en lussekatt och det var bara för att i skolan åt jag
bara en liten macka hoppas mitt blodsocker höjer säg snart. I morgon
är det tyska prov är laddad faktiskt tänker nog kolla texterna någon
sista gång sen annars så tänkte jag vila mig lite nu kanske sätta på
tvn för det är ändån ingen ide att plugga nu för jag är verkligen trött
och det har märkts på mig hela dan jag kan tillexempel inte få in saker
i huvudet. Jag är en person som alltid blir spänd inför julen för vad man
ska få och grejer om det blir rätt saker och om man får det man önskats
sig och spänningen visar sig alltid när jag ska sova eller inte alltid men den
gjorde det i går kväll sommnade nog inte förän halv tolv eller något och då
är jag alldeles för seg i skolan tur så var det inga prov för min del idag.
//// LiSaA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0