clothes

Jag har även hittat några väldigt fina kläder i den nya h&m katalogen dom passade till våren som kommer ska nog beställa dom lite längre fram efter nyår och senare en det. Såg även att det fanns härliga smycken och accesoarer i olika färger som var väldigt härliga, det hade också kommit in några bikinis väldigt tidigt för de men jag hittade en som jag tyckte om den var blå röd och andra färger i och så var den full med blommor på väldigt härlig var den faktiskt. Jag laddar upp några fina grejer jag har kollat på som jag gillade otroligt mycket nu måste jag hoppa in i duschen , det var massa andra grejer som också var fina absolut inte bara detta men jag tog dom nu , Absolut måsten till våren, hejjjss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0